7/14/2011

Pasta z makreli. Z curry.

Pyszna, delikatna pasta z makreli. Łatwa i szybka w przygotowaniu. Idealna na kromkę chleba lub takie bliny. Na śniadanie, kolację lub jako przystawka na małych kromeczkach.



Składniki:

1 wędzona makrela
200g chudego twarogu
3-4 łyżki jogurtu naturalnego
1 i 1/2 łyżeczki curry
odrobina pieprzu do smaku

Przygotowanie:
Makrelę obrać ze skóry, pozbawić ości. Włożyć do blendera z twarogiem, jogurtem i curry. Zmiksować na gładką pastę. Przyprawić pieprzem.

Smacznego!

8 komentarzy:

Karmel-itka pisze...

bardzo fajna ;]
nigdy nie próbowałam curry i makreli w duecie. ciekawa jestem, jak ze sobą współgrają ;]

Kasia pisze...

:) zapewniam że bardzo dobrze!

Anonimowy pisze...

sprobuje..tylko pozwol, ze nie utre na gladka mase..uwielbiam "mieso" makreli..i chce by byla taka chropowata:)

Kasia pisze...

pozwalam :)) a może w tym przypadku użyć mielonego serka naturalnego, żeby pasta była jednocześnie aksamitna ale z 'chropowatymi' kawałkami makreli :)

Mar pisze...

Bardzo lubię pastę z makreli, ale z curry brzmi bardzo ciekawie. Akurat mam makrelę, lecę spróbować tego połączenia!:)

asieja pisze...

i ja należę do rybnych wielbicieli.:-)))

Alexis pisze...

pyszna ta pasta a ja, jako rybna fanatyczka, mogłabym jeść na okrągło tę pastę, tę: http://czarygary.blogspot.com/2011/01/pasta-z-makreli-i-suszonych-pomidorow.html i tę z wędzonego pstrąga!!! pycha!

Kasia pisze...

:))